Wednesday, September 28, 2016

Forex Trading Kursus Gratis Aflaai

Brexit: Verenigde Koninkryk stemme op FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêreld se geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en jy blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Versprei is, kan daar gevalle wees wanneer marktoestande veroorsaak versprei om uit te brei ver buite die hier vertoon versprei. Geadverteerde versprei kommissies van toepassing op Standaard rekeninge. Sommige rekeninge, soos Mini Rekeninge en dié vir kliënte van sekere tussengangers, is onderhewig aan 'n opmaak. Rekeninge stel om 'n kommissie struktuur sal gehef word in die geldeenheid benaming van die rekening. bo die syfers word verskaf vir inligting doeleindes en is nie bedoel vir doeleindes van handeldryf of advies. FXCM is nie aanspreeklik wees vir enige inligting foute, onvolledigheid, of vertragings, of vir enige aksies wat geneem is in afhanklikheid van inligting hierin vervat. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te handel lessenaar uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 FXCM Inc. n openbaar verhandelde maatskappy wat op die New York Aandelebeurs (NYSE: FXCM), is 'n houermaatskappy en sy enigste bate is 'n beherende ekwiteitsbelang in FXCM Holdings, LLC. Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n direkte bedryfstelsel filiaal van FXCM Holdings, LLC. Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na FXCM Inc en sy gekonsolideerde filiale, insluitend FXCM Holdings, LLC en Forex Kapitaalmarkte, LLC. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in die Commodity Exchange Act 1 (a) (12). Kopiereg 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 VSA Getuigskrifte Om 'n winsgewende forex handelaar kom nie t vereis dat jy in die voorkant van jou rekenaar te sit die hele dag en nag. Jy kan 'n lewe te hê en steeds goed handel. Ek vyf is die handel die Forex mark voltyds vir 10 jaar. Ek ve ontwikkel 'n handel strategie wat konsekwent werk in alle valuta pare, al tydraamwerke en te alle tye van die dag, so daar is iets wat jy sal pas. Ek kan jou help as jy splinternuwe is om handel of as jy vyf is die handel vir 'n rukkie en vereis dat 'n suksesvolle strategie met die on-going ondersteuning van 'n voltydse handelaar. Die beste manier om te begin sou wees om die video hieronder sien en registreer vir een van my vrye handel webinars. Ek bied Forex afrigting, want ek wil om jou te red van die tyd en geld wat ek en soveel ander handelaars verloor probeer om uit te vind hoe om die markte handel te dryf. Ek ve gelewer my Forex afrigtingskursus by mense in meer as 52 lande regoor die wêreld Ek wil graag om jou te help om. Om te begin saam met my op 'n gratis webinar. Klik op hierdie groen knoppie nou gratis opleiding Webinars Ek hou weeklikse opleiding webinars vir nuwe handelaars en vir meer ervare handelaars. Klik op wat reg is vir jou. Van Dairy boer om forex handelaar Gratis Forex Trading Tool I m met behulp van die Lot Grootte Sakrekenaar vir elke handel en absoluut lief dit Ek ve probeer baie van die vrye en duur forex dinge van die internet, oor my 4 jaar van handel forex en ek moet sê dit is die eerste wat ek regtig waardevolle gevind. Nou, met jou posisie sizing hulpmiddel Ek het baie meer vertroue om ambagte te neem in 'n tydperk en die vermoë om jou te laat die ambagte te voer waar hulle na strewe om te weet dat selfs die ergste uitkoms is net 'n baie beskeie verlies. Dit is 'n groot sielkundige hupstoot te weet dat risiko behoorlik bestuur word. Dit blyk te wees tot gevolg gehad dat my handelsprestasie verbetering op ander maniere dink ek, want ek kan fokus op maniere om die beste handel geleenthede te vind. Jou instrument, gekombineer met my eie portefeulje risikobestuur gereedskap, beteken dat ek kan oornag maklik met 'n oop ambagte slaap, en fokus my aktiewe handel tyd op die meer positiewe aspek van die vind van die beste geleenthede. Skielik, man wat ek regtig geniet weer handel. Thank you so much vir vrylik deel hierdie hulpmiddel met ons Andrew dit lyk soos 'n klein ding, maar ten minste vir my, het dit my handel ervaring omskep. Murray Nikkel Nieu-Seeland Ja ek het jou instrument Lot Grootte Sakrekenaar, thank you very much, 'n baie groot hulpmiddel te hê en so baie meer nuttig is as die sigbladprogram een ​​wat ek gebruik om elke nou en dan te gebruik, wat beteken dit nie regtig help is manier om vinniger te pas trek dit op die grafiek en bereken behoorlike risiko, help selfs 'n paar emosie van handel verwyder die wete dat ek behoorlike geldbestuur op elke handel. Dankie vir die maak van dit vir almal beskikbaar vir free. Sincerely, Dermott O Keeffe Limerick, Ierland


No comments:

Post a Comment