Wednesday, September 28, 2016

Forex Trading Strategie Daaglikse Skedule

Die ontwikkeling van 'n strategie 1 (Daily grafiek handel) Deur Edward Revy op 27 Mei 2008 - 00:52. Deur dachelm dachelm yahoo. es Hallo en dankie vir hierdie groot webwerf. Hierdie strategie is nog in ontwikkeling en ek nog steeds nie t weet as ek dit sou stuur, maar ek vind dit baie interessant en ek wil net om dit te deel. Laat weet my asseblief as ek reg is of as dit iets anders kan wees. OK hier is die deal. Die begin punt is die daaglikse grafiek en is baie maklik om oorsaak nie enige aanwysers nie so ver vereis verstaan ​​nie, maar oorweeg kan word indien iemand iets wil om hierdie strategie te voeg. Soos ek gesê het neem ons die daaglikse grafiek en enige geldeenheid paar wat ek tot dusver probeer met GBP / JPY, maar moet werk met 'n. Neem die eerste kers en as naby lomp dan inskrywing vir 'n lang posisie (1 lot) met geen limiet en nie tot stilstand kom coz jy sal wag vir daardie kers aan te sluit en dan sluit die posisie. As dit kers sluit bullish weer lank weer (1 baie) gaan jy en so aan totdat 'n kers naby lomp, wanneer dit gebeur inskrywing kort met die dubbelspel van baie (2 baie) van die laaste handel en as jy verloor dat 'n mens te herhaal en dubbel die baie (4 baie) totdat jy wen. Dit kan klink scary en sluit 'n baie risiko, ek m nog steeds probeer om die risiko te los, maar ek kan sê dat ek Analize die eerste vier maande van 2007 en hier is die resultate: Januarie: 1080 pitte Febrary: 865 pitte April: 1500 pitte mag: -45 pitte As iemand iets wil byvoeg voel asseblief vry om dit te doen coz dit lyk goed, maar moet verbeter. Deur Gebruiker op 27 Mei 2008 - 14:37. klink goed. Miskien die moeite werd om te kyk na hoe dikwels prys eintlik 'n reeks gebind in die daaglikse grafiek. As daar net ooit 4-5 kerse maksimum wat gaan. op, af, op, af, dan sal ek dink jy het 'n baie goeie strategie en die gebruik van die verdubbeling metode wouldnt riskant wees. Maar as jy vind tye wanneer pryse nie optrek eerste kers, dan tweede, en op 3, 4, 5 ens dink of dit ur rekening sou blaas. Deur dachelm op 27 Mei 2008 - 15:04. Jy is reg die risiko is hoog, wat is die rede waarom ek wil hou op soek na 'n laer risiko metode. Dit is die rede van die plaas my idee hier. Dit werk regtig nie, maar soms kry 'n baie hoë risiko. Dankie vir jou kommentaar. Deur Olvier op 29 Mei 2008 - 05:17. So as ek dit sien, moet ons óf vind 'n manier om sywaarts te filter patrone (waar kerse rigtings te verander gereeld) of kan ons probeer om 'n tendens te identifiseer met 'n hulp van 'n paar aanwysers en neem ambagte net in een rigting. Ek sal terug kom met idees in 'n paar dae. Olvier Deur Edward Revy op 5 Junie 2008 - 05:53. Wat gebeur as ons dit doen volgende: Voeg hierdie aanwyser SA MTEI Supertrend. mq4. wat sal 'n tendens dui. a) wanneer die lyn is groen - net Lang, rooi - net kort is. b) stel inskrywing orde 10 pitte onder vorige kers se lae (verslechtering neiging) / hoog (vir uptrend) en slegs indien vorige kers se kleur is die een wat ons nodig het, bv As ons gaan Kort net (aanwyser lyn is rooi), kyk ons ​​oor 'n vorige kers te lomp (rooi) op ​​die einde, indien wel, dan 'n Sell Stop orde 10 pitte onder dié kers stel ons. Naby die einde van die dag met óf wins of verlies, soos voorgestel deur dachelm (die skrywer), en geen stop nodig. b) handel nie Maandae (baie negatiewe ambagte is waargeneem op Maandae). Ook getoets dieselfde reëls, maar sonder om terug te kyk na die kleur van die vorige kers, bv altyd gehou óf kort of lang orde 10 pitte weg in die rigting van Supertrend aanwyser voorgestel. Het jy 21 wenners en verloorders 5 vir dieselfde tydperk. Deur Dachel op 11 Junie 2008 - 18:28. Hey Edward wat lyk baie goed, kan jy vertel hoeveel pitte gevang is dat die beeld afgelope data in en hoeveel pitte in die 21 wenners en verloorders 5. Handel uit die daaglikse grafiek met 3 eksponensiële bewegende gemiddeldes stelsel en Forex koop / verkoop ossillator. Ons doel is om 200 pitte te maak op elke handel. Hierdie eenvoudige stelsel verg baie min onderhoud. Jy moet net jou kaarte is so een keer 'n dag. Aanwysers: 25 EMO, 60 EMO, 100 EMO, Robby DSS Forex Voorkeur tyd raam (s): daaglikse skedule Trading sessies: N / A gewenste valuta pare: Majors en GBP / JPY Voorbeeld: GBP / USD daaglikse skedule Hier is 'n daaglikse skedule van GBP / USD. Soos jy kan sien, 3 buy ambagte het ons 600 pitte. Klik op die grafiek om dit te vergroot. 25 EMO bo 60 EMO en 100 EMO. 60 EMO meer as 100 EMO. Wag vir die Robby DSS Forex ossillator om terug bo 20 draai van onder. Wag vir die eerste Robby DSS blou kol. Koop die geldeenheid paar op die oop van die volgende kandelaar. Plaas stop onder die mees onlangse swing lae of 125 pitte onder inskrywing (wat ook al eerste kom). Prys doel voor oë: 200 pitte 25 EMO onder 60 EMO en 100 EMO. 60 EMO minder as 100 EMO. Wag vir die Robby DSS Forex ossillator om terug onder 80 draai van bo. Wag vir die eerste Robby DSS rooi dot. Kort die geldeenheid paar op die oop van die volgende kandelaar. Plaas stop bo die mees onlangse swing hoë of 125 pitte bo inskrywing prys (wat ook al eerste kom). Prys doel voor oë: 200 pitte 200 Pips Daily Forex Chart Strategie Met 3 EMO s. 6.9 uit 10 gebaseer op 110 graderings Related Posts: forex strategie 17 (Handel Off die daaglikse skedule) Deur Gebruiker op 23 Maart 2012 - 07:49. Deur Adam Baie handelaars is lief vir die skoonheid van die wisselvalligheid van die forex mark en verkies om intraday handel met die opening en beëindiging van posisies in die uur van mekaar. Handel die daaglikse kaarte is nie baie algemeen omdat baie handelaars het nie die nodige geduld aan 'n handelsmerk vir weke aaneen volg tot sy logiese gevolgtrekking. Daar is baie dinge wat 'n handelaar sal kry deur die handel van die daaglikse kaarte. In die eerste plek moet ons baie vertroud is met die gesegde dat die neiging is ons vriend, totdat dit eindig nie. Die enigste manier om die ware tendens vir 'n geldeenheid te bepaal is om te kyk na die daaglikse grafiek. 'N Tipiese daaglikse grafiek momentopname sal die prys aksie vir weke op 'n slag te wys. Jy kan dan vertel net deur te kyk na die grafiek om te sien of die neiging is op, af of wissel. bo die grafiek is die daaglikse grafiek vir die USDJPY. Dit is baie duidelik uit inspeksie dat die geldeenheid paar is in 'n baie sterk uptrend na 'n lang tydperk van konsolidasie wat naby aan 'n jaar geduur. Die gebruik van korttermyn kaarte sal die ware prentjie gee nie. Handel uit die daaglikse grafiek sal die frekwensie van ambagte te verminder, maar sal ook toelaat dat die handelaar meer tyd om 'n handelsmerk opstel evalueer en handel dit met groter sekerheid. Handel teikens is groter, en 'n handelaar kan geld maak uit 'n paar ambagte wat ver sal oorskry wat hy sal maak deur te jaag pitte oor die hele plek. Een handel Ek is lief vir die daaglikse grafiek af te neem is die retracement handel. Terugsakkings is 'n normale deel van die saak, want daar sal altyd vroeë handelaars wat in posisies het baie vroeg in die tendens en sal kyk na 'n paar winste van die tafel af te neem. Toe hulle hul posisies af te laai, sal die prys aksie van die geldeenheid ingegaan. Nou is ek gewoonlik belangstel in die voortsetting van die beweeg in die rigting van die tendens. Vir my om dit te doen, moet ek weet waar die retracement tot 'n einde sal kom. Met 5 punte om van te kies die Fibonacci retracement instrument, ek moet 'n duidelike idee van waar ek my inskrywing te maak. Die instrument het ek baie nuttig gevind is die Stochastics ossillator. Wanneer dit gaan oor op oorkoop of oorverkoop vlakke, dit gee my 'n duidelike aanduiding van presies waar om my inskrywings. Van hierdie daaglikse grafiek hierbo, die Stochastics gekruis by oorverkoopte vlakke van 24,1 in die 50 Fibonacci retracement lyn. 'N Inskrywing hier sou 250 pitte as ten tyde van die skryf van hierdie op 20 Maart 2012. Dit is 'n eenvoudige strategie wat die hele tyd werk geproduseer het. Handel die retracements af die daaglikse grafiek. Dit forex strategie artikel is deur Adam aan ons gegee het op ForexAccounts.


No comments:

Post a Comment