Friday, September 23, 2016

Pedal Raad

Sedert 1972, toe ons het ons eerste kitaar effekte raad vir Ja kitaarspeler Peter Banke, vyf ons voortdurend daarna gestreef om die beste moontlike produk bied vir ons kliënte. Vandag bied ons twee verskillende stelsels, elke bied Pete Cornish vakmanskap en die lewering van die kleure wat jy vyf gekom om te verwag. Ons Solid State Stelsel en ons hele Tube effekte System bied gerief en verenigbaarheid met ander stukke van toerusting. Hoewel elke stelsel is heeltemal anders in die konstruksie, wat hulle bied dieselfde eindproduk hul gebruikers: hulle het die vaste toestand effekte raad stelsels gebruik maak van ons spesiaal ontwerpte versterkers, buffers en lyn bestuurders wat die eienskappe van buis amp insette herhaal dus die toon uitskakeling en volume verliese wat verband hou met verskeie pedaal stel ups deur heeltemal te isoleer elke pedaal daaruit naaste. Dit werk baie goed as jy kan sien van ons kliënte lys. Hulle is gebou om die pogings van die toer wêreld te hanteer, en sal dag in en dag te reageer nie. Gehuisves in 'n soliede hout raam, waar al effekte is vervat, die klank kwaliteit en 'n gebrek van geraas is begroet deur die wêreld se mees invloedryke toer bands en die standaard waaraan alle ander gevolge stelsels gemeet geword. In 1997 het ons 'n 4-kanaal buis lyn bestuurder vir Dawid Gilmour se ateljee, Astoria, wat 'n 100 voet lank boot met amp aan die een kant en die beheerkamer aan die ander kant gebou. Die buis lyn bestuurder gemaak sodat 'n lang kabels van kitaar te amp geïsoleer kan word. Die buis lyn bestuurder het baie goed gewerk en is gebou in die einde ondersteuning van die vermenging raad sodat kort kitaar kabels gebruik kan word. Daarna het ons ontwerp en gebou 'n 8-kanaal buis lyn bestuurder vir Sting te fasiliteer hom opname in 'n plek 350 voet van die beheer kamer met geen verliese of geraas inmenging. Ons het later uitgebrei hierdie idee om effekte stelsels deur die insluiting van 'n soortgelyke ontwerp van buis buffer amp tussen elke effek en die volgende sodat die effek dink dit is direk in die amp ingeprop en reageer asof dit die enigste effek in lyn, soos in die vastetoestand weergawes. In die hele buis effekte stelsels eintlik elke effek is gekoppel aan 'n buisie terwyl dit in die vaste toestand weergawe dit net dink dit is. Die belangrikste insette om die hele buis effekte stelsel is natuurlik 'n ander spesiaal ontwerpte buis buffer amp met identiese insette eienskappe van die oorgrote meerderheid van die buis ampère. Die uitsette van die hele buis effekte stelsel funksie die buis lyn bestuurder as ontwerp vir Sting met die 350 voet lyn ry vermoë. Die groot voordele van die hele buis effekte stelsel is: 1) Die algehele warm en organiese klank kwaliteit 2) Met al effekte van die kitaar klink presies dieselfde as wanneer jy direk aan te sluit in jou amp 3) Elke effek reageer, wanneer op, soos asof dit die enigste een in lyn en alle aanpassings is heeltemal onafhanklik van aangrensende effekte 4) alle funksies van die vaste toestand reeks, insluitend lineêre hupstoot, al stom, uitset routing verskeie amp met heeltemal hum gratis grond opgehef sein bronne is opgeneem met behulp van die Klas A-buis kringe. Die enigste nadele van die hele buis effekte stelsels is die bykomende krag vereistes vir die buise. Die ekstra hitte vereis verkoeling deur gedwonge lug ondersteuners en ons pas die laagste geraas aanhangers beskikbaar (12dbA). Die ekstra krag vereistes voeg 'n paar pond om die algehele gewig. In 1999 het ons die eerste al buis effekte stelsel vir Dawid Gilmour, en dit kan op sy Meltdown DVD gehoor. Klik op die foto hieronder om beter te sien van die produk lyn 6 Helix Amp En FX Pedal Raad Helix sien is 'n nuwe soort van kitaar verwerker: dit is nie net 'n toer-graad multi-effek pedaal wat klink en voel outentieke. Dit is so intuïtief jy reeds weet hoe om dit te gebruik en dit sal jou laat integreer en te beheer 'n hele tuig van interne en eksterne rat. - 4 diskrete stereo sein paaie - 12 kapasitiewe-sensing footswitches en aanpas gekribbel stripstouch te wysig, te hou om te wys, druk om betrokke te raak - Hands-free af Pedal wysig lê uit uitwerking parameters oor skakelaars en uitdrukking pedaal - Touch en aanpas - wanneer dit kom tot die skep van toon, Helix is ​​so vinnig as wat jy is - deur lees die volkleur-Helix oneerlik blad vir 5 minute en jy sal hê 90 van Helix bemeester - Groot 6,2 duim 800x480-pixel LCD display - Uitgebreide I / O vir naatlose integrasie met jou hele tuig - 10 insette 12 uitgange plus 8-in / 8-out USB audio-koppelvlak - Vier stereo FX sirkelroetes - integreer gunsteling pedale - tot 3 uitdrukking pedale, CV / Expression uit, eksterne amp skakel en diep MIDI beheer - AES / EBU , SPDIF en VDI koppelvlakke - danksy die beste 123dB van dinamiese omvang op die kitaar insette, vir geweldige diepte en ultra-lae geraas Opera / 9,80 (Android 2.2 Opera Mobi / -2118645896 U pl) Presto / 2.7.60 weergawe / 10.5 Ek besit hierdie en vir die heliks rek eenheid 0 van 0 kliënte het gevind dat hierdie review helpful produk-ervaring verhandel Ek besit dit Naaste Store Oshawa Ontario dit pedaal raad is toer graad sterk Maklik om te leer en use. Can gereed om programme te speel binne 'n uur of twee wees. Nuwe updates al die tyd die nuutste update 1.06.0 sal kom in 'n paar weke en meer opgraderings te kom. Ton van ondersteuning op die ondersteuning bladsy vir reël 6 of op die heliks groep chat bladsy op Facebook. Jy kan ook voorstelle maak vir updates vir hierdie eenheid line6.ideascale wat is redelik Rad. As jy hierdie koop jy gewen het t teleurgesteld wees om pret te hê Dames en DjentThallMen Posted by Johnny Djent op 22 Januarie 2016 Was hierdie oorsig nuttig vlag review groot stap vorentoe 2 van 2 kliënte het gevind dat hierdie review helpful produk-ervaring Ek besit dit Naaste Store Edmonton Suid Alberta dit is beslis Line 6 s poging om te stap en speel met die groot honde (Byl FX / KPA) en dit was beslis 'n stap in die regte rigting. Ligjare voor die HD500X en Line 6 skynbaar verbind tot ondersteuning van hierdie produk (Firmware 1,04 reeds). Soos met enige multifx sal hierdie klank so goed soos jou hoë einde buis amp en boetiek pedale Nee, maar hulle sondaars t wat ver en die gerief en gemak van gebruik maak dit raad die moeite werd die oomblik. By verre die is die beste UI wat ek nog ooit teëgekom het. Neem die kans, het jy t teleurgesteld wees. Geplaas deur Carl op 29 November 2015 Was hierdie oorsig nuttig vlag review Bou 'n flight pedaal raad ek gaan jou te leer hoe om 'n vlug geval vir 'n baas GT-10 kitaar pedaal te maak, maar jy kan hierdie instruksies gebruik om 'n flight maak vir enige doel wat jy wil, en jy sal vind dit SA baie makliker as wat jy dink. Voordat ek probeer om hierdie saak op te bou ek het absoluut geen ervaring so iets te doen, so as jy het geen ondervinding as jy weer heeltemal gekwalifiseer. Ek het geen fancy toerusting - die enigste aangedrewe gereedskap wat ek gebruik is 'n legkaart en 'n boor - sodat jy regtig niks hou jy terug. Voordat die maak van hierdie projek het ek gedink dat 'n flight baie moeilik en akkurate werk sou wees, maar dit blyk jy kan 'n baie sloppier as die meeste projekte wees. Die-pre gemaak aluminium extrusions toesmeer allerhande foute, so ontspan, dit aangaan om uiteindelik op soek amazing. My geval het 'n pleister paneel op die rug van die binnekant rak pic 3, en 'n ingeboude in die kabel stoor kompartement in die deksel pic 4. Dit integreer ook my wireless ontvanger so toe ek die opstel van 'n gig Ek prop die kragkabel in, prop dit in my amp of die huis, en ek m gedoen. Dit is dit - my bas geval, my pedaal geval, en twee kabels - dit is al wat ek nodig het. - 'N groot vel gelamineerde laaghout, gebruik ek 7mm. Jy kan nie-gelamineerde gebruik en verf dit, maar dit is nie naastenby so sterk. - Flight hardeware van Penn Elcom. Ek sal word met besonderhede oor wat ek gebruik as ons deurgaan, maar daar is so baie verskillende dele wat jy kan gebruik om die funksie of die estetiese verander. Ek wou die basis deel van die geval (die kant met die pedaal in) so dun as moontlik te kry, sodat ek kon nog maklik die knoppies met my voet getref. Om dié rede het ek spesifieke hoek stukke en vlinder vang, wat ek volledig in stappe 3 en 4. - Aluminium blinde klinknaels. Ek gebruik 4.8mm in deursnee, 9.6mm greep. - HDR dieselfde grootte as die klinknaels. Ek hawe t gegee mates vir die stukke wat ek gebruik, want jy sal waarskynlik wil hê dat die boks te pas by jou spesifieke behoeftes. - Jigsaw - Power boor - zaag - Mitre blok - Nagel geweer Stap 1: Bou 'n geslote boks


No comments:

Post a Comment